Vecka 39..

Nu går jag in i vecka 39..

Uträkning utgår från dagens datum: Mån 25 maj 2009.
Din graviditet startade Mån 1 sep 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Mån 15 sep 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 267 av 280. (95,4%).
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 0 fulla dagar (v38+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Sön 7 jun 2009
Du har 13 dagar kvar till beräknad förlossning.

I dag pysslar jag med sånt som är skönt att ha gjort om Sigge skulle komma dom närmaste dagarna. Så jag har betalat räkningar, rensat i alla papper, städat lite. Tvättstugetid är bokat, banken ska ringa, lägenheten ska visas, BB-väskan ska packas igen och nyckel till förskolan ska lämnas. Full rulle i dag.

Kommentarer
Postat av: Sigges Mormor

13 dagar...fy vad det känns länge...

Jag börja bli ordentligt nervös...jag ringer Linda flera gånger om dagen, jag hör telefon flera gånger om natten...det är ganska jobbigt att bli mormor!!!

2009-05-25 @ 18:38:59
URL: http://massaviktigt.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Det är JÄTTE nära nu!!!!

Jag går också runt som på nålar och när du inte svara elller om jag inte hört något ifrån dig så tänker jag hela tiden att NU, nu är det time!



NJUUT av dina sista dagar nu vännen som en "självständig" egoistisk människa. Snart har du inte tid med det, tihi:-)



KRAMAR!

2009-05-25 @ 20:44:23
URL: http://emmeliem.blogg.se/
Postat av: Kusin Malin

Snart så kommer Sigge! Jag längtar som fasiken! Lovar att komma upåp så fort jag får chansen när han har tittat ut!

2009-05-26 @ 11:56:08
URL: http://trocca84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback