Söndag!


I dag har det varit en riktigt bra dag, solen har varit framme. På förmiddagen tog vi med oss barnen och fika och gick bort till äventyrsparken. Barnen fick leka av sig och jag fick njuta av solen. Sedan kom C och B med deras barn, så det blev fyra barn. Ja och så kan man räkna in killarna våra också, dom var minst lika mycket i klätterställningarna som barnen.:) Det blev Biteline till middag.

I kväll hände något oväntat som jag aldrig trodde skulle hända. Jag pratade med Linda R i telefon 1,5 timme. Ett trevligt samtal om de mesta, och det kändes otroligt skönt att lägga ner "stridsyxan". Annars har jag suttit i soffan med M och kikat med ett halft öga på X-man, chips till middag blev det.:)

Några bilder från lekparken, batteriet tog slut så det blev dåligt med bilder. Nu är batteriet på laddning, ifall Sigge skulle anlända i natt.:)

  

Kommentarer
Postat av: -c-

Nämen vad är det jag läser..? Gud så skönt! Du vet nog vad jag menar =)

2009-05-25 @ 16:24:49
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback