MVC och fikabesök.

I dag har min dag bestått av besök hos barnmorskan och besök av C och hennes A som är ett halv år, och C fyller år i dag, Grattis igen.:). Sedan kom M och hennes N som är 1,5 år. Väldans trevligt med lite besök.:)

I morse klockan 8 var jag hos barnmorskan, blodvärde och blodsocker togs och det såg bra ut. Hon mätte magen och kände efter hur han låg, hon sken upp och sa "här har det hänt grejer Linda". Sigge är fixerad, redo att komma ut till världen. Så småning om iaf.:)

Nu ska jag ta och laga lite mat, M kommer hem om någon timme, tror jag. Tror det blir att tömma lägenheten lite i kväll, skulle vara bra.

Kommentarer
Postat av: Moster Birgitta

Hej Linda,



Varför får jag aldrig veta något....???

Blogg sedan 26 mars...???



Jag menar: jag vart jätteglad när jag hittade den...!!

Nu har du ytterligare en trogen läsare. :-)



Kramar från Umeå.

2009-05-13 @ 18:24:38
URL: http://fitinnanfyrtio.blogg.se/
Postat av: Mamma Berit

Hejsan

Vilken jättefin blogg du har...jag tackar för inbjudan, att få vara med och tycka till... =)

Den finns redan bland mina favoriter / Kram

2009-05-13 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback