Morsdag!

Grattis till alla mammor där ute!

I dag ska jag försöka överleva denna varma dag, i går gick det bra halv dagen men sedan var jag som en kamin. När jag kom hem så fick jag slänga av mig alla kläderna. Jag tror vi ska en sväng till Birsta så jag överlever förmodligen dagen. I kväll ska vi till Britten och grilla, trevligt.

Ja mors dag i dag, och ännu är jag inte mamma, eller jag känner mig inte som en iaf. Fast dagen är inte slut ännu. Jag önskar mig ett Wii personal trainer om jag skulle bli mamma i dag. :) Fast ska jag lyssna på M så behöver jag bara en Dodge Magnum för att komma ut på marknaden igen. ;)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du är mamma och du blir mamma vilken stund som helst så ifrån mig får du en grattis på morsdags KRAM!!

Ha en härlig dag och hoppas han tittar nu snart! Kanske kommer han på tisdag!:-)

2009-05-31 @ 11:48:48
URL: http://emmeliem.blogg.se/
Postat av: -c-

M skrev en kommentar ang bilen.. Jag svarar här:



Jag har hela tiden tänkt på en stor pickis då L pratat om din "önskebil, dodge..". Inte förns jag såg bilden slog det mig vad hon pratade om. Den är klart bättre än en pickis om man tänker ur "familjesynpunkt". Meen näääh. Håller med L om att PASSAT är en ypperlig kärra att färdas i. Smaken är som aaarsle. Delad! ;D

2009-05-31 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback