Lägenheten..

är snart såld.. Hoppas jag.

Jag håller på att sälja min etta. Hög tid att göra det nu, jag har ju bara vetat om i 8 månader om vad som komma skall. Men som vanligt gör man det mesta i sista sekund.;) M tycker att jag ska pressa upp priset lite så att vi kan köpa ett bättre bil än de som är tänkt, och ja det känns som en klok idé. 3 som är intresserade, men lite sega på att bestämma sig.

Så om någon skulle vara intresserad av en lägenhet så finns det en i Sallyhill http://www.blocket.se/vasternorrland/Fin_etta_i_Sallyhill_21540620.htm?ca=4&w=1 eller av några möbler för den delen också.

Det känns lite konstigt att sälja den där lägenheten, det har varit så många roliga stunder i den, så mycket tok och så mycket skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback