Jag är kär...

i ett hus.. Emmelie kom hit förut, hon hade med sig fika, smarrigt med kladdkaka och grädde.:) Vi satt och surrade om det mesta och kom in på hus. Vi gick in på hemnet för att kolla på skoj skull och det första huset jag kollade på blev jag så kär i. Det är verkligen superfint, inget som behöver renoveras, perfekt läge, allt är bara så bra med huset. Jag kan inte släppa tanken av att vi skulle kunna bo där. Visade M när han vaknade och jag tror han blev lika kär han. Tänk om vi skulle kunna få ta ett lån, det skulle vara perfekt. Jag vill bo där nu, tänk om vi snart är med hus också. ;)

Emmelie hade köpt en blomma, en tidning och choklad. Världens gulligaste, blev så glad.:)

  

Jag köpte lite gott till Mats förut, måste ju passa på att skämma bort han lite innan Sigge kommer. Den ena sorten är hans favoriter, den andra tuggade han på och sedan spottade han ut. Vet inte om det var för att han inte tyckte om dom eller för att han tänker på beach-säsongen.:) Han ser så tussig ut, men han är inte det i verkligheten.

   

Bilderna måste laddas klart innan man kan trycka på dom. Detta lärde jag mig i går, efter att ha blivit irriterad ett x antal gånger.:)

Kommentarer
Postat av: stina

hej hej! tessan visa mej din sida idag :) kul att se hur du har det! nu är det ju nära oxå!! håller tummen att allt går bra!!! kramis

2009-05-20 @ 18:29:01
URL: http://superstajna.blogg.se/
Postat av: Sigges Mormor

Va gulligt av Emmelie att ta med sig så mysiga saker...härligt med såna kompisar...

Kanske Sigge kommer nu, nu när du och Micke har hjälpt mig med bilen, jag är så glad / Kram

2009-05-21 @ 19:57:07
URL: http://massaviktigt.blogg.se/
Postat av: Britt

Bra kommpis du verkar ha. Spännade med hus. Fin bild på Mats. Vad var det han spottade ut? Sköt om dig..

2009-05-22 @ 07:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback