Ingen bäbis ännu..

Natten har varit lugn.

Vi har lovat att höra av oss till massa folk när det sätter i gång. I går ville vi bara åka upp för att kika så Sigge hade det bra. Vi blev lite orolig att han inte hade det bra eftersom magen var så hård, men det var ingen fara. Iaf så tog vi inte med någon väska eller kamera så vi var inställda på att det inte var något på G, därför vi inte hörde av oss. Jo till mamma så klart, hon har vi lovar att ringa vid minsta lilla aning.:)

Det är flera som ringer och frågar hur det går och om det hänt något. Det är skoj att ni ringer och frågar och jag tycker inte alls att det är jobbigt. Så skulle ni höra en suck så är det inte för att ni ringer utan för att det inte hänt något.

Nu ska jag äta frukost! :)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

En evig väntan detta du...Till och med jag börjar bli otålig, haha! Skönt att allt var bra med lill-killen som gömmer sig där inne! Till veckan får han komma, kanske tisdag!??:-)



KRAM

2009-05-28 @ 12:10:40
URL: http://emmeliem.blogg.se/
Postat av: Sigges Mormor

Bra att det är ok att ringa...ibland när jag vaknar på natten, för att jag tycker att telefonen har ringt,önskar jag att jag kunde ringa up ...men jag skärper mig...

2009-05-28 @ 12:51:42
Postat av: -c-

Men du den där länken jag fick fungerade inget vidare =)

2009-05-28 @ 14:43:57
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: C

gud vad jag längtar, putsa fönster nu linda ;)

2009-05-28 @ 14:55:04
URL: http://ladylucifera.blogg.se/
Postat av: tessan

lycka till med allt Linda, hoppas han vill komma ut snart =) sköt om dig, kram!

2009-05-28 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback