Helg!


Helgen känns inte så speciell när man är ledig, men på ett konstigt sätt så är det endå skönt med helg.:)

I går så blev vi bara hemma, kikade på en film och åt en massa jordgubbar. I dag var vi en sväng till Indal och hälsade på B och C och barnen. Vi åkte sedan och handlade. Nu i kväll har vi grillat och ätit med Lars, gott. M och L har åkt hem till L för att hämta Buzz-spelet. Dock så är det på engelska så jag kommer förmodligen inte vinna. :) Ne nu ska jag slå på lite kaffe och så blir det B&J-glass, smarrigt. Den här blir det, ny för mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman! Igår åt jag ben & jerry glass i strut. Lyckades hitta en Ben & jerry kur här nere i storstaden som hade en massa massa olika smaker:-)



Puss!

2009-05-16 @ 19:46:33
Postat av: Emmelie

va jag som skrev....

2009-05-16 @ 19:47:05
URL: http://emmeliem.blogg.se/
Postat av: Sigges Mormor

Hur var glassen? Är den något du rekommenderar?

Bra med tips...nu i glasstider.

2009-05-17 @ 11:05:01
Postat av: -C-

Nu kan du "sätta igång med krystandet". 37 fulla veckor ;) Kom nu Sigge liten!

2009-05-17 @ 12:52:50
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback