Helg!

och ingen Sigge har kommit. Jag provade både att putsa fönstrena och att gå på IKEA, båda sägs sätta igång det hela men icke. Jag sa till M innan jag gick och la mig "jag väcker dig vid 5 så åker vi in på förlossningen då", men så blev det inte. Det är bara att inse att Sigge bestämmer själv när han vill komma ut.:)

Nu sitter jag och äter frukost och det är supervarmt ute. Jag har nyss duschat och försökt hittat några kläder. Det är inte det lättaste med den här magen Man får ta ett plag som sitter hyffsat sedan låta bli att kolla för mycket i spegeln.:)

I dag ska vi nog in på stan, om M kommer hem snart. Han är och köper någon grej till en gräsklippare. Det är ju Mc-dagen i dag. Sedan kanske det blir en sväng till Birsta och i kväll ska vi ut till M´s föräldras stuga och grilla.

Nu ska jag ringa och efterlysa M.

Kommentarer
Postat av: -c-

Grillat låter gott! Hoppas nästan att ni avbryts pga vattenavgång ;)

2009-05-30 @ 11:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback