Update...

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, hinner inte riktigt med. Dagarna går så otroligt fort.

I veckan har det inte hänt så mycket speciellt, jobb för hela slanten. I går var jag hos barnmorskan, Sigge växer som han ska och ligger på kurvan, järnvärdet var bättre så jag behöver inte tänka på att äta järntabletter. Ja höjdpunkten den här veckan var barnmorskan, innehållsrikt liv jag har.:) Ne men jag tycker om min barnmorska, jag skulle kunna sitta inne på hennes rum varje dag och prata med henne och låta henne lyssna på Sigges hjärtljud.:)

Så vad händer i helgen då? Nu snart ska jag åka och hämta M, handla mat och sedan kommer jag förmodligen däcka i soffan. I morgon ska vi till min mamma, och M´s mamma ska hänga med, där blir det grillning och umgås. Sedan ska jag röja både här hemma och i min lägenhet, samt baka. På tisdag är det nämligen någon som fyller år, jag.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback