Torsdag!

I går och i dag har jag varit hemma, jag behövde verkligen det. Det har varit stressiga dagar på jobbet, så skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. Ont i magen har jag också haft, ont som bara den i natt. Har läst en del nu på morgonen och jag tror att det är Sigge som har fixerat sig (lagt sig till rätta för att komma ut). Ja som jag förstår det så kan dom ligga så länge innan dom vill komma ut. Han sparkar långt upp så han ligger garanterat med huvudet neråt.

I går fastande jag framför datorn, helt perfekt att ligga i sängen och kika å en massa program. Det blev Andra avenyn, Robinson, och Rosing. Nu i dag ska jag inte bara ligga inne, ska gå ut och gå en promenad snart. Senare blir det att hämta posten, jag vill ha min deklaration. I morgon blir det jobb. Börjar tidigt och slutar tidigt, perfekt på en fredag.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback