Seg kväll..

M tjurar i sängen och jag har inte så mycket för mig, hittade en lista på C´s blogg.

Namn - Linda

Bor -  Sundsvall

Syskon - En äldre bror, 10 år äldre rättare sagt.:)

Ålder - 22, några dagar till.

Född - 24 mars

Ögonfärg - Gröna

Längd - 167

Sko storlek -39

Höger eller vänsterhänt - Högerhänt

Stjärntecken - Vädur

Hårfärg - Hmm röd-brunt, ska färga bort men har lite svårt för att bestämma om jag vill vara ljus eller mörk.

Födelseort - Sundsvall


DAGENS..

Låt - Hmm sprattel-gubbe-visan. :)

Saknad - Inte saknat något i dag.

Kläder - Leggings, jeanskjol (fredags-kjol:)), svart tröja

Smink - Fondation, mascara, ögonskugga

Underkläder -  Svarta

Mat - Spaghetti och köttfärssås

Köp -  Mat

Göra sen - Sova

Godis - En daim.:)

Pinsammaste - Inget pinsamt som hänt.


SVARA ÄRLIGT..

Tycker du om att plocka svamp - Nja

Tycker du om godis - Ja.:) Gör inte alla det?

Hur många gånger i veckan äter du godis - Ibland aldrig och ibland ofta.

Äter du oftast nyttig mat - Nja, försöker ibland.

Är du stark - Nee inte så värst.

Var någontans på kroppen har du mest muskler - Vet inte, benen kanske, förmodligen.

Tycker du att du själv är söt/snygg - Nee, långt mellan gångerna nu när jag är stor och tjock.

Ger du mycket komplimanger till andra - Nja, när jag jobbar blir det en del komplimanger till barnen.

Är du nöjd med ditt förnamn - Jadå, Linda är helt okej.

Tycker du att du själv är smart - Inom vissa områden.

Vad är det sämsta hos dig - Just nu är det mitt humör som är ganska så upp och ner.:)

Vad är det bästa hos dig - Svårt att komma på, måste fundera lite till.

Har du bra självförtroende - Inte nu längre.

Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Är jag ledig och hemma så kan det bli många timmar.
Tycker du om att vara med killar - Säger som C -Vara med? :), jo men jag tycker om att umgås med killar.

Känner du dina grannar - Ne inte det minsta.

Vad har du för färg på dina underkläder - Svarta, oftast.

Använder du BH varje dag - Ja det gör jag.

Svär du ofta - Nja, det händer ibland.

Gillar du skolan - Att gå i skolan tyckte jag var si så där, att jobba i skolan tycker jag om.

Har du någon gång skolkat - Ja många gånger under högstadietiden.

Spelar du något instrument - Nepps.

Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Ridning och dans.

Har du några tatueringar - Sjärnor på skuldran.

Har du några piercningar -Ne bara de två i öronen.

Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - typ 7,5 gång.
Tycker du om djur - Ja absolut.:)


BRUKAR DU..

Sova - Jo faktiskt.:)

Ta mediciner du inte borde ta - Nee.

Röka - Ne.

Snusa - Ne, men jag är så sugen på snus.

Dricka - Inte nu då jag är gravid.

Skada dig - Nej

Klä dig i svart - Ja

Hata folk - Hata är väl ett starkt ord, ogilla gör jag.

Lita på folk - Jao då det gör jag, fast inte i alla avseenden.

Skada dig med flit -Nej

Drömma mardrömmar - Lång mellan gångerna, som tur är.

Gå i skolan - Inte nu för tiden, men innan jul.

Gå i kyrkan - Ne, bara om de är nått specis. typ bröllop.

Vilja dö - Ne.


NÄR..

Åt du senast - Förut i kväll.

Läste du ut en bok senast - Det händer lite då och då.

Köpte du något senast - Mat köpte jag förut.

Svor du senast -Kommer inte ihåg det.

Sjöng du senast - I dag på jobbet.

Klagade du senast - Förut, på M.

Klantade du dig senast - Det händer ibland.:), men kommer inte ihåg sist.

HAR DU..

För många vänner - Nej. för få.

Förföljelsemani - Ne.

Någon annan psykisk sjukdom - Förmodligen. :)

Skadat någon - Inte med mening iaf.

Färgat håret - Ja jämt och ständigt sedan 12 års ålder.

Egen dator - Ja en bärbar som bara är min.:)

Gjort bort dig rejällt - Ja det har hänt.:)


ÄR DU..

Snäll - Ja oftast så.

Snygg - Ne.

Söt - Ne, eller jo det är klart jag är, alla människor har något som är snyggt och sött.

Lång - Ne ganska lagom.

Kort - Ne.

Klantig - Ja det är jag.

Tönt - Ne.:)

Tjock - Ja, allt börjar bli stort och tjockt.

Smal - Ne, men i slutet av sommaren.:)

Romantisk - Njae.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback