Helgen!

Helgen har varit okej, många diskussioner om dittan och dattan. Barnen har varit här, och vi hade lite kalas här i kväll, A har fyllt 5 år. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om helgen, skulle vilja skriva en massa men det går inte. Allt jag tycker och tänker vrids till de sämre och jag framstås som en elak människa, men så är inte fallet.

Nu i kväll har jag suttit och beställt en massa kläder, kläder som är tänkta att ha när Sigge är ute. Just nu kan jag knappt ha några kläder alls, det är otroligt tråkigt.

Nu blir det sängen, trött som bara den och i morgon ska jag upp tidigt, eller nja 7:45 börjar jag. Men då måste jag kliva upp för att kissa ett par gånger i natt och försöka somna om efter det är inte alltid det lättaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback