FREDAG!

Nu var det länge sedan jag skrev, jag har haft fullt upp med jobb, och på kvällen har jag varit supertrött. Jag började som sagt mitt nya jobb i måndags, trivs otroligt bra redan. Det har varit få barn men ändå väldigt jobbigt, humöret ska vara på topp och man ska gå runt och vara så trevlig och snäll. I går var det avdelningsmöte fram till 19:30, så det har känts lite som att jag bott på jobbet den här veckan.

Nu är det fredag, och det känns superskönt. M jobbar fortfarande och jag tänkte snart ta och laga lite mat. Var väldigt sugen på bio och övertalade M, men nu har jag ändrat mig, orkar inte. Sist jag var på bio sa jag till M "det här är sista gången jag går på bio innan Sigge kommer", ja jag sov mig igenom hela filmen, nästan iaf. Jag är otroligt sugen på vin, rödvin. Men det är ju bara att glömma och drömma.

Som ni ser här brevid så är det inte alls många dagar kvar till 7/6, tiden går fort just nu. SKÖNT. Nu har M kommit hem, och jag har redan blivit irriterad. Nu ska jag försöka bli på bättre humör, annars blir den här kvällen allt annat än rolig.

Kommentarer
Postat av: -C-

Din luring smygspinka på mig sådär ;) Kul att du gav dig till känna nu då i alla fall. Visste inte att du hade nån blogg. Nu måste jag läsa diiin oxå =)



Mjo Björn ska åka imorgon men han sa till mig att Micke inte skule följa så han drar med sig en annan komis så han slipper åka själv.



Kvällen tillbringar vi gärna med er! Vi kan höras mer om det imorgon då vi vet när Björn är hemma igen och så =)

2009-03-06 @ 21:17:05
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: -C-

Men duuu, har du ämesäään oxå kanske? =)

2009-03-06 @ 21:28:34
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback