Föräldramöte.

Japps, det har jag varit på. Ja nu är det inte så att Sigge har kommit till världen och börjar på dagis utan att jag var på jobbet för att visa upp mig för föräldrarna. Ne men det var trevligt att få ett ansikte på de flesta föräldrar. Nu sitter jag och kollar på Rosing, herre gu säger jag. Vilka dåliga killar, jag tycker inte om någon av dom. Men då är det inte jag som ska välja heller, som tur är.

Ne nu ska jag ta och fixa lite fika, jag har lovat att skjutsa älskade M till jobbet vid 23. Snäll som man är. Gravid, tjock och ont i ryggen som jag också har, så borde jag slippa. ;)

I morgon börjar jag 9 och jobbar till 17:30, vilket betyder stägning. De blir nog bra.


Kommentarer
Postat av: /Nina

ååh..nu äre inte långt kvar! ;D måste få se sigge liten när världen välkomnar honom! :) hare bäst Linda! Kramen!

2009-03-11 @ 23:07:47
URL: http://naijson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback