En bra lördag!

I går var det en bra dag, humöret var på topp hos både mig och M. Vaknade tidigt, åt frukost, åkte och handlade färg, kaffe och bulla för att sedan bege oss till min 1:a och måla och rensa. Poppade musik så det gick väldans bra faktiskt. På vägen hem åkte jag och solade, skönt. Städning av balkongen blev det också, så nu är det rent och fint där. På eftermiddagen/kvällen åkte vi till min mamma och M´s mamma var också med, det blev en massa surr och grillning. Gott och trevligt.

Det är bara 77 dagar kvar, ganska precis 2,5 månad. Tiden går så fort, snart är han här. Det är hög tid att köpa spjälsäng och skötbord, får se när det blir.

Nu blir det städning.

Kommentarer
Postat av: -c-

Du är i samma vecka som jag födde Oscar =)



Samtidigt som det (för mig) känns som en evighet har det ju gått tokfort. Snart har Amanda sin prins. He he ;)

2009-03-22 @ 11:25:06
URL: http://-c-bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback