24 mars.

Jepps, och i dag fyller jag år. 23 stycken. Fast jag blev firad i går, har nämligen APT i kväll så jag kommer befinna mig på jobbet hela kvällen. Det kom en massa folk i går, och jag fick en massa fint. Känns underbart att veta att man har så många nära och kära som tycker om än.:)

I dag har jag varit lite upp och ner, vet inte riktigt varför men allt känns lite jobbigt. Jag har varit en riktig gnällig, tråkig fröken.:( Huvva.

Jag gjorde nyss en beställning på Nelly, ett par brallor, en klänning och ett par armband, det vart inte dyrt och det var fraktfritt. :) Plus att jag var värd det efter den här dagen.

Nu ska jag snart iväg på mötet sedan blir det hem till sängen. I morgon är en annan dag, tack och lov.:)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Congratz i efterskott vännen!!

Hoppas din dag var toppen och att du hade det fint!

Tro inte jag inte tänkte på dig min vän.

Hemkommen för ca 30 min. Så nu måste vi boka in en fika och massa surr!! Snarast:-)

Puss o kram!

2009-03-25 @ 11:05:12
URL: http://emmeliem.blogg.se/
Postat av: -c-

Meeeeeeen.. Jag som INTE skulle glömma har glömt.. GRATTIS i alla fall, tur du påminde om det ;D

2009-03-25 @ 16:50:56
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: -c-

Så har vi faktiskt gjort =) Dagis skrev ut bilder dem tog under tiden han var på dagiset. Så skrev dem lite om bilden. Så visade vi den för Oscar flera gånger (fler olika bilder). Och så frågade vi honom vad han gjorde osv.. Både roligt och BRA för barnet i fråga.



Nu då vi läser böcker här hemma så läser jag inte texten eftersom just det inte intresserar honom. Vi tittar istället på bilden och så frågar jag honom vad det är för färgen. Om han kan räkna tex blommorna. Om han kan se var katten är. Så låter jag honom själv få berätta vad som händer på bilderna.

2009-03-26 @ 11:29:32
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback