Vecka 41.

Ja nu går jag in i vecka 41 (suck), 1 dag över tiden. Vad gör jag vaken nu? Ja det kan man undra, har varit vaken en timme. Läser lite bloggar.:) Jag kunde inte sova, har ont i huvudet och mår illa. Sigge håller på att vrider sig i magen och förmodligen möblerar om alla organ därav illamåendet. Tänk om vattnet kunde gå och vi fick åka in. I går och i dag har jag haft lite ont i magen, inget märkvärdigt men det måste ju betyda att det händer något där inne. M börjar bli desperat över att få ut Sigge. Han tjatar om att jag ska springa i trappen.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kanske Sigge börjar inse att det är lite för trångt där inne i magen nu, därav ommöbleringen. Hallå Sigge det är dags att komma ut nu! Det finns bättre med plats på utsidan, vetja!

2009-06-08 @ 06:26:38
URL: http://liteavallting.blogg.se/
Postat av: Sigges Mormor

Du är så duktig, fixar och donar, kämpar på, klagar (nästan)inte...snart kommer "belöningen".

2009-06-08 @ 22:08:30
URL: http://massaviktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback