Vecka 40

I dag går jag in i vecka 40, och nu tycker jag att det verkligen är dags för Sigge att komma ut. Han är ju klar och ligger bara där inne och lägger på sig en massa vikt. Tror han är bra stor redan nu.. På torsdag ska jag till barnmorskan, jag hoppas att jag slipper det. Så i veckan blir det "projekt vräka Sigge ur magen". Tror jag ska ge mig in på en promenad i dag.



Uträkning utgår från dagens datum: Mån 1 jun 2009.
Du är på dag 274 av 280. (97,9%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och 0 fulla dagar (v39+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Sön 7 jun 2009
Du har 6 dagar kvar till beräknad förlossning.

I går fick jag en morsdags-blomma och ett kort av M och Sigge. Gullisar!

 

Kommentarer
Postat av: -c-

B sa "grattis på morsdag då" ..efter att han hade pratat med M i telefon. Kanske fick han sig en påminelse från M. Ha ha



Mer än så blev det inte. Schyyyst! Men det skall minsann kommas ihåg till farsdag! ;D

2009-06-01 @ 12:39:45
Postat av: Emmelie

Åh, vad gulligt med morsdagspresent:-)

Ja, nu väntar vi bara på dig Linda´... Hihi dig och lilleman. Jag är skitnervös nu! Men nu väntar jag på tecken från Linda & Farzad så dra ut på spänningen nu några dagar till. Tycker det är jätte spännande när alla är o föder barn:-)

KRAM!

2009-06-01 @ 20:28:25
Postat av: Sigges Mormor

Den som väntar på nått gott...

Fint folk kommer alltid sent...



Skämt åtsido...det ska bli svalare väder nu, då kommer det att kännas lättare för "er"

2009-06-01 @ 22:05:12
URL: http://massaviktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback