Shoppat böcker!



Shoppat böcker som ska läsas och användas när Sigge har anlänt. Ja jag räknar kallt med att han kommer sova en massa och att jag kommer ha en massa tråkig tid över.:)

*I topptrim på 12 veckor med Blossom- Promenader räcker nog inte, inte om man ska komma i trim på 12 veckor iaf.

*Där regnbågen slutar- Sitta på balkongen, sola och läsa.

*Simplifty your life- Massa uppgifter som ska genomföras och detta ska leda till att livet blir lite lättare att leva.

*Så överlever du ditt första år som mamma- Säger ju sig själv, den här boken måste ju bara finnas i bokhyllan.

Efter att jag har läst klart dom här böckerna och 12 veckor efter att Sigge har kommit så förväntar jag mig att: Jag är i topptrim, brunbränd, lever ett harmoniskt liv och kommit in i min mammaroll. :) Ja man kan ju önska och hoppas iaf.

Kommentarer
Postat av: -c-

Svar: HA HA, jooo det är sant men jag vill gärna kunna ha mina barn lekandes i stugan -utan fara ;)



..lär ju sticka ut spik och skruv och finnas lös plank om kararna ska snickra med öl inblandat.



Nääh, köpta stugor är finast och säkert lättare att flytta än "egenbyggda" =)

2009-06-09 @ 22:22:00
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: -c-

Ha ha, sant! Men det hade vart roligt att SETT dem åtminstone. Ja, och resultatet förståss ;D

2009-06-09 @ 22:35:20
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Emmelie

Du, vännen glöm inte att jag har dvd:n som jag lånat av dig här hemma. Om du inte åkte in på BB i natt så kanske vi kan ta en kopp imorgon och du får igen den. Tänkte så du kan köra igång med youga så fort som möjligt sedan!:-) Kram!

2009-06-09 @ 23:19:36
URL: http://emmeliem.blogg.se/
Postat av: Sigges Mormor

Häftigt att du planerar för framtiden...det är viktigt att ha ett konkret mål!

Om jag inte missminner mig så har jag också nånting träningsaktigt som du kan låna av mig.

2009-06-10 @ 06:57:28
Postat av: Anonym

hoppas han tittar ut snart linda :) läste nån stans att man ska massera tuttarna en massa, tror de hjälpte för min kompis asg så de är bara att be karl dra i dom en massa :D läser den där överlevnads boken nu och den är verkligen bra, mycket man inte ens kunde drömma om.. men bra tips! håller tummen att han kommer snart nu! sköt om dig! kram

2009-06-10 @ 11:59:48
URL: http://superstajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback