Överburenhet och igångsättning..

Jag har suttit och läst om detta, det skulle jag ha låtit bli, iaf uppsatser om statestik osv. Det var det dumaste jag kunde göra. Vi har varit upp på förlossningen i kväll, jag har haft regelbundna värkar sedan lördagkväll. I kväll åkte vi upp och fick beskedet om att inget har hänt sedan barnmorskan kände i torsdags. Värkarna jag känner gör alltså ingen verkan.. Jag har gått i över 9 månader och längtat till slutet, inte varit ett dugg orolig, nu är det raka motsatsen. Hinnsvepning på onsdag lär bara vara att glömma, eftersom det inte är moget.

Kommentarer
Postat av: madde

men huaaa!! Stackare:( Hoppas lillen kommer snart!!!!!=)

2009-06-16 @ 13:01:04
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback