Onsdag!

3 juni, 4 dagar kvar. 5 koppar hallonbladste har druckits. Jag väntar och jag längtar som en tok. Det känns som att ALLA som skulle ha runt den 7 juni och någon vecka efter, redan har fått barn. Jag är sist ut. Men våran bäbis kommer vara yngst. Men också förmodligen störst, eftersom han bara ligger där inne och gottar på sig.

I dag har jag varit en sväng till Emmelie. Hon fyllde år i går, så jag fick tårta, kaffe och en massa fika, smarrigt värre.:)

I morgon har jag tid hos barnmorskan 11:00, många tror dock att Sigge kommer i morgon. Ja jaf hoppas alla dom har rätt.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja hoppas för din skull att han kommer i morgon =D Men vad ska ni döpa honom till kommer han att heta Sigge?

2009-06-03 @ 15:41:17
Postat av: -c-

Jag tror oxå imorrn =) Visst skrev jag det på facebook? Jag menade att vattnet går natten mot TORSDAG (inatt). Vet inte om jag kanske skrev "imorrn" (som då hade blivit idag)? Är lite dagvild ;)

2009-06-03 @ 19:40:47
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback