Igångsättning..

Jag vet att det är många dagar kvar innan dom gör det, men jag läste ändå om det för att vara lite förberedd om det skulle bli så.. Det verkar inte ett dugg kul, gav mig ångest, vill bara grina..

Och att Sigge växer och växer känns inte heller så roligt... Jag känner ingenting, inte ens en liten sammandragning. I morgon ska jag till barnmorskan. Jag vet redan nu vad hon kommer säga när jag tar upp mina funderingar. "Det är många dagar kvar, det komme att sätta igång av sig själv ska du se". Jag är tveksam...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Så som vi shoppat idag och skulle hem och städa så stort så borde du få igång ditt verkarbete! Tänk bara när du ska sätta upp draperistången i badrummet. Dessutom har vi prommat en hel del i Birsta med. Så kom igen nu, i natt tror jag på bäbis:-)

2009-06-10 @ 17:50:17
URL: http://emmeliem
Postat av: Björn

Men vafan, har inte Micke sattpå dej än? Äre nå fel på´n? Kanske hans "lilla vän" blive nervis å gömt sej? =P Nädu Linda,imorrn tar du å hoppar lite upp å ner eller hur ni göre´t så ska du se att Sigge tycker d e förjäkla otäckt å springer ut =) Hejdåå

2009-06-10 @ 20:45:09
Postat av: -C-

Ha ha! Karn är inte rumsren! ;)



Glömde iaf att kommentera CTG:N du skrev om tidigare.. Då jag var öppen cirka 3-4cm kom jag upp i 130 (med A). Jag tyckte jag hade ganska svaga värkar (men dem kändes klart mer än en sammandragning). Då jag sa att dem var "svaga" tyckte dem att jag var knäpp som inte

kallade det riktiga värkar ;) Knepigt hur de

tolkar siffrorna så olika.



Med tanke på värkarna och ryggontet torde det ju vara på G nu tycker jag. Fast det har man ju sagt i en par dagar/veckor nu ;)

2009-06-10 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback