Hur kunde jag glömma?



I dag har det ju hänt två stora roliga grejer. Får skylla på att jag är lite virrig just nu. Det första är att jag har sålt lägenheten.:) Jippi. Gick ner lite i pris, men nu behöver jag inte tänka mer på det. Känns otroligt skönt med en hyra att fokusera på. Det andra är att det blir en Dodge Magnum, han har lyckats övertalat mig och det har löst sig med lånet. Jag måste dock erkänna att jag är lite skraj att den kommer vara superstor, men M har lovat att övningsköra med mig.:) Så här ser den ut:



Kommentarer
Postat av: Birgitta

Den är fin och cool..!!!

Den kommer att matcha Sigge.

2009-06-05 @ 07:32:42
URL: http://fitinnanfyrtio.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Grattis gumman! Vad skönt att du fick lägenheten såld! En stor sten måste ha lättat från ditt hjärta. Skönt! Kul med bilen också, hoppas det blir bra!:-)



Du ser, det var någon mening med att du inte låg inne på BB under veckan! så nu när allt är löst så borde den lille killen kunna kika ut:-)



KRAM

2009-06-05 @ 09:16:11
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback