Flytt och flyttstädning..

Tack till mamma, min kusin och B som hjälpte till i dag. Allt blev klart tack vare er, om M och jag skulle ha gjort allt det där så hade vi fått jobbat i två veckor. Så himla skönt att allt är klar, behöver aldrig mer besöka lägenheten. Vi har jobbat på som dårar i dag. Det är värt mycket att få lite hjälp, helst nu när jag är stor, otymplig och har svårt att böja mig ner.:)

Magen är hård som en basketboll och ryggen värker helt overkligt. All städning och hallonbladste-drickning måste bara ha gjort verkan. Nu ska jag gå och vila ett tag.

Kommentarer
Postat av: Sigges Mormor

Det är roligt att få hjälpa till, även om det finns roligare saker att hjälpa till med än städning...men ...jag har kanske hjälpt till så att Sigge kommer idag, i så fall är det superroligt!

2009-06-13 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback