3 dagar över tiden..

ingen bäbis ännu..

M fyller år i morgon, det betyder att han och Sigge kanske kommer fylla år på samma dag. Fast just nu känns det mer som att jag och Sigge kommer fylla år samma dag (24 mars). Allt vad jag kännt i rygg och mage är borta.

Nu snart ska jag till Birsta med E, dom senaste 10 dagarna (känns det som iaf) har jag antingen varit på Birsta eller stan och jag tror inte jag har kommit hem utan en påse en enda gång. Det är svårt att låta bli att handla så här i slutet, hjärnan tänker ständig "det är jag värd".

Vaknade 5 i morse, tror kroppen ställer in sig efter Sigges rutiner. Så med andra ord kommer det bli sena kvällar och tidiga mornar, sömn på morgon kvisten och på eftermiddagen. Jag gick och la mig igen vid 7. Drömmde att C och B fick barn innan vi fickSigge. Det var blandade känslor, glad över att dom fick en bäbis men jobbigt att dom hann få sin tredje innan vi fick Sigge.:)

Ne nu ska jag göra mig klar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Han får ta och komma nu, jag är nyfiken!

Hoppas ni båda mår bra :)

2009-06-10 @ 11:49:26
URL: http://phren.wordpress.com
Postat av: tessan

hoppas att han kommer ut snart =) lycka till iaf

2009-06-10 @ 13:19:37
Postat av: C

3 dagar är lång tid för den som väntar på något gott.

Hoppas att han bestämmer sig för att komma ut idag.

2009-06-10 @ 13:25:18
URL: http://ladylucifera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback