Veterinären..

Har vi besökt i dag.. Mats min katt har blivit dålig. I går kissade han på golvet flera gånger, fast det kom bara ytterst lite. I dag var han jätteseg och mådde inte alls nå bra. Vi åkte upp med honom och dom kände lite på honom, urinblåsan var som en apelsin. Veterinären skulle söva honom och tömma honom på allt urin. OM det är så att det inte går att tömma honom så kommer dom söva honom ännu mer så att han somnar in. Det känns skitjobbigt. Han som är så go, världens goaste. Jag får sån ångest över att han har fått noll uppmärksamhet sedan Sigge kom, förmodligen de som gjort han sjuk..

Jag grinade som en tok här om dagen när jag såg ett veterinärprogram där dom  var tvungen att ta bort en gammal hund. Om det är så att han dör i dag så kommer det ta väldigt lågnt tag innan jag någonsin funderar på att skaffa ett djur igen. Jag hoppas att det går bra för Mats, han mådde inte alls nå bra när vi lämnade honom.

Ne nu måste jag rycka upp mig. Sigge sover så jag ska försöka städa lite och få i mig nån mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback