Torsdag!



I går skrek Sigge konstant från klockan 20 till 23. Stackarn hade så ont i magen, nu får han både magdroppar och minifom. I dag har han mått bättre, peppar peppar. Man blir helt maktlös när han skriker så där. Om det blir bättre nu så kommer jag aldrig kunna sluta med dessa droppar. I dag har det varit en bra dag, Sigges farmor kom hit mitt på dagen. Dom tog en promenad i regnet och jag hann duscha och plocka lite i lugn och ro, skönt att vara lite ensam. Jag och Sigge åkte sedan till mormor -min mamma, blev bjuden på smarrig middag. Micke, A och E kom också förbi en sväng. Tjejerna fick träffa lillebror och han fick många pussar och kramar. :)

Bilder och bättre uppdatering får komma i morgon.

Kommentarer
Postat av: -c-

Klart du kommer kunna sluta med dropparna ;) Bebisarnas mage brukar komma igång ordentligt efter en par veckor.



Som sagt. A var skrikig och hade det kämpigt med magen första tiden. Som jag kan minnas var det dem 2 första månaderna som var "jobbiga". Varav två veckor var hemska (nätterna) sedan blev hon en helt annan unge. Lugn och fin och inte lika "närhetskrävande" =)



Ser fram emot bilderna och den "förbättrade" uppdateringen ;D

2009-07-09 @ 23:07:49
URL: http://-c-.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Ja, och nu är jag inne på 11 dagen..inget lär ju hända idag :( Men du, mejla mig ang desigen, du vann ju den! ;)

2009-07-10 @ 13:15:34
URL: http://annasara.net
Postat av: Anna

Ja, och nu är jag inne på 11 dagen..inget lär ju hända idag :( Men du, mejla mig ang desigen, du vann ju den! ;)

2009-07-10 @ 13:15:35
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback