Måndag!

I dag är det många som kliver upp med en stor suck, semestern är slut och det är dags för jobb.

I morse vaknade vi halv 10, skönt. Sigge har vaknat ett par dagar i rad klockan 4. I går somnade han vid 21 i vaggan, vid 22 bar Micke in han till sängen sedan vaknade han vid 02 och ville ha lite mat, för att sedan somna om. 5 timmar i rad sov lillplutten. Inte jag dock, jag var vaken både vid 00 och 01 och satt och funderade på om han ville ha mat. :)

Nu sover han i vaggan och jag har ätit frukost, plockat undan lite och surrat i telefon. Det är första gången på läääänge som jag har kunnat gjort något annat än att vyssa Sigge och suttit med honom när han sovit. Och det är så skönt.

Kommentarer
Postat av: Gubben din

Hej älskling! Du får ta å blogga lite mer nu tycker jag! Älskar dig Linda! puss och god natt

2009-07-23 @ 02:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback