Länge sedan...

Det var ett tag sedan jag skrev här. Vi mår bra iaf, Micke har börjat jobba och vi försöker få en vardag som fungerar. Sigge har dom senaste dagarna varit lite småjobbig. Han vill hela tiden ligga i min famn eller på mitt bröst. Man kan lyckas få han somna i famnen och att lägga ner han, men vaknar han och märker att man inte håller i honom så blir det grin.

Ja visst känns det lite mysigt att han tycker om mig så mycket, men det är jobbigt att knappt hinna gå på toa eller få i sig någon mat. Jag läste att bäbisar sover 16-17 timmar per dygn, det gäller inte våran bäbis. Han sover hela natten, med ett par, tre, fyra mål mat. Dagarna sover han endast korta stunder, så där 20-30 minuter.

Han trivs i vagnen, om man går raskt. Men ja jag kan ju inte vara ute och gå hela dagarna. Ja som trodde innan att jag skulle få tid till att läsa, träna och kolla på film, det är bara att glömma och drömma.

Uppdaterar senare om vad som hänt den senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till lilleman och tusen tack för tipset kopbarnvagn.se! Hittade en helt perfekt vagn där igår som vi beställt, nu återstår bara att se om den enda som finns kvar går till oss. håller tummarna

2009-07-07 @ 19:01:49
URL: http://linajohannalof.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis! Du vann designen av mig! :) Mejla mig med bild/bilder (du kanske vill ha med någon på Sigge) och vad du vill ska stå i headern, [email protected] :)



Kram Anna

2009-07-07 @ 23:49:50
URL: http://annasara.net
Postat av: MammaMickis

exakt så var det för mig oxå när oskar var liten. men det är inte länge som det håller i. ett par veckor eller så. hoppas det blir bättre!

2009-07-08 @ 00:19:15
URL: http://bebistankar.blogg.se/
Postat av: madde

SAMMA för mig!=) Haft 2 jobbiga nätter då lillan BARA vill sova på mage på mitt bröst,så fort jag la ifrån hon så börja hon tjuta för fullt..!:D Och man kan ju inte sitta hela natten så!=)

2009-07-09 @ 13:22:56
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback