Dåligt med uppdateringar...

Helgen har flytit på.. I går var vi hos pappsen i Lagfors. I morse var jag uppgiven, det såg ut som sju svåra år här hemma och Sigge var på dåligt humör, eller alla tre var det. Mamma kom bort och Sigge somnade, vi städade, det blev tvättat, vaggan fixades, Sigge trivdes, laktosfri mjölk inhandlades. Så nu ska det bli ordning på Sigges mage, rutiner ska infinnas, hemmet ska hållas fint. Och det ska förhopnningsvis leda till att vi blir gladare föräldrar. Don´t worry laktosfria mjölken är till mig, inte till Sigge. Jag misstänker att han kan vara allergisk.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det sängen med en förhoppnigsvis trött bebis.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Du är en SUPER mami Linda!

Du gör ett toppen jobb av garanterat bästa kvalitet!



Längtar tills vi ses, ska bli skoj och umgås!:-)



KRAM!!

2009-07-19 @ 23:01:40
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback