BVC

Det blir ett kort inlägg. Jag har feber och mjölkstockning, så jag mår så där. Och Sigge ligger och låter så han vaknar snart.

Vi var iaf på BVC i dag igen, nu kommer det bli 2 veckor som vi inte går dit, semestertider. Han hade iaf gått upp i vikt (förvånad? :)) 5080 väger våran stoora kille. Han var dock övertrött för att snälla jag höll han vaken, så han skrek och tyckte inte alls att det var nå roligt.

Vi var också upp på amningsmottagningen i dag, där träffade vi tjejen som förlöste mig. Både Micke och jag sken upp när vi såg henne. Kul att träffa henne, dock kom hon inte ihåg oss tror jag.:) Hon frågade om det var hon som förlöste oss, men Micke tror att hon tjuvkikade i journalen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback