Vi i femman!

I dag är det sista dagen jag jobbar, tråkigt. Nu i dag på eftermiddagen har dom vart med i Vi i femman, jag var med som deras lärare och det var otroligt spännande. Dock förlorade dom med 2 poäng, men men.. Nu är jag arbetslös, blä, är det någon som vet om något jobb så får ni gärna säga till.

Jag har precis kommit hem, det ser ut som sju svåra år här hemma. Men i bland så funkar det att gnälla lite och bli lite arg, M har plockat in i diskmaskinen och står nu och lagar mat. Lite pli har jag på honom. ;) Annars ska jag bara ligga framför tv:n, Andra avenyn i kväll. hmm ja det är väl jag, C och alla fjortisar som följer serien. Jag saknar dom riktiga AA-kvällarna, med tre avsnitt på raken, te och sällskap av C. Återupptagning av de, JA tack.

131 dagar kvar nu, inte lång tid alls. Magen syns och jag har gått in i vecka 22. Det betyder att jag tillför förlossningen och att det finns en chans att Sigge överlever, även om den inte är stor. Men nu är det ju så att han inte ska komma ut nu, han får gott ta och vänta 18 veckor.

Ne nu är maten klar, äta som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback