Ska bli snäll.

.. ska försöka iaf. Jag har blivit en elak människa.

M och m´s kompis L satt hemma hos L, då blev jag grinig, inge kul att vara ensam. L tog med sig sin dator hit, för att dom skulle tydligen nörda. Ja då tjurar jag på, dom får inte sitta i vardagsrummet för jag vill se på tv (den är dock forfarande avslagen). M sa att dom kunde sätta sig i köket, dom sitter där nu men då tjurade jag på om att jag inte kunde sova om dom skulle sitta där. L måste tro att jag är världens elakaste.. M har mutat med B&J-glass och att bränna ut en film till mig, men nix det var inte heller bra. Fast jag är nog lite sugen på B&J ändå, ska gå ut i köket och vara lite snäll nu.

Det är inte lätt att vara gravid. 20 veckor kvar.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback