Onsdag!

men det känns som torsdag!. Ja i dag har det varit en tråkig dag. Jag vaknade vid 4 i natt, Sigge hade disco och M lät. Han låter alltid, suckar, stönar, snarkar, surrar. Om det bara var surra så hade det varit okej, ganska roligt att ligga och lyssna på.:) Sigge får mer än gärna leva om, jag är en sova-på-mage-människa. Ja jag kan fortfarande sova på mage, men jag tror inte att det uppskattas av Sigge för det blir väldigt livat. Jo jag inser att det är slut på att sova på mage.

Annars då? Jag har pluggat, den där uppsatsen. Men det känns som att den börja bli bra, massa små-fix. Jag har varit på dåligt humör i dag och M är sjuk, förkyld och det är såååååå synd om honom. Tror han. Snäll som jag är så tvingade jag ut honom, så han har varit på Max och köpt mat iaf.

Ne nu ska jag fortsätta med pluggningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback