Nyårsdagen!

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva dom sista dagarna, det har inte hänt så mycket heller. Det tråkiga som har hänt är att jag har fått en massa sammandragningar så det blev en sväng upp till sjukan i tisdags. Jag fick åka hem med en kur antibiotika, nu hoppas jag bara på att det blir bättre och att bäbisen har det bra där inne.

I går var det nyårsafton, det var trevligt. M och jag åkte upp till Indal till C och B, jag hade laddat upp med alkolholfritt vin men höll mig till cola. Så vi satt 4 vuxna och 2 barn och var nykter.:) Vi åt massa mat, surrade, spelade spel, tiden gick fort och helt plötsligt var klockan halv tre. Hem och sova blev det då.

M sover fortfarande, jag har vräkt i mig frukost. Superfint väder tror jag ska gå ut och gå en sväng. Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback