Jobb, jobb.

I dag har jag varit och jobbat, skoj som bara den. Jag jobbar i en 5:a. Trött som bara den vara jag när M var och hämtade mig 15, åkte hem, åkte ner och hämtade hdtv-boxen, handlade på Willys, åt mat och somnade. M´s mamma ringde och väckte mig förut, det är jobbigt att bli väckt så där, och det är lustigt att man alltid måste låtsas att man var vaken. Hon frågade en massa, men jag kommer inte ihåg vad jag svarade.

Det är svåårt att dölja magen, smart som jag är så har jag inte berättat något och nu känns det så jobbigt att göra det. Vad/hur säger man? "Ja föresten nu när vi ändå sitter och diskuterar barn, det bor ett barn i min mage"

Ne nu ska jag nog ta och hoppa i säng, jobb i morgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback