Ikea-sväng.


I dag på förmiddagen åkte M och jag och handlade på Ica maxi, hem och pluggade ett tag. M åkte till en kompis och sedan iväg och jobbade. När jag satt hemma i min ensamhet ringde mamma och frågar om jag ska hänga med på Ikea en liten sväng, men det blev en lååång sväng. :) Det blev blandannat Babyprofsen, Barnenshus, Ikea, och Ica maxi, igen.:) Jag handlade lite till Sigge och lite till hemmet, bland annat lampor till fönstren i vardagsrummet. Sigge fick ett bäddsett och en mobil, en body och en liten nappflaska. Det ser lite tråkigt ut, men bädsettet är finare i verkligheten, färgglatt. De där som är randigt är två filtar.



Jag försökte hitta nå fina gardiner till vardagsrummet, men det var omöjligt. Vi hade bruna enfärgade panelisar med vita bakom, kom sedan på att jag kan ändra på dom. Så nu är dom vita framför dom bruna, ljust och fint blev det. Ne nu ska jag ta och hitta på nått annat, kommer förmodligen fastna framför tv:n, eller så går jag och sover. M kommer hem om ett par timmar, tråkigt att han måste jobba på en fredagkväll..:( Men men.

Kommentarer
Postat av: Anna

Absolut, skulle kunna tänka mig en sån mobil jag med..min bara bråkar med mig just nu :/ En Sony Ericsson w580i, pruppmobil.



Sigge är ju supersött och tycker absolut det känns som om det passar, ni har ju redan vany er vid namnet så kanske vore konstigt att byta till typ Robin eller Teo nu :P Sigge är fint :) Eller är det Sixten och Sigge som smeknamn?

2009-01-31 @ 12:29:47
URL: http://annasara.net
Postat av: Helena

2009-01-31 @ 14:26:55
URL: http://lillbumbin.blogg.se/
Postat av: Helena

Ok,jag köpte min i från Katching el vad företaget hette..jag kände inte heller igen dom men ja beställde ifrån dom eftersom jag hade provat innan och beställ ifrån cdon men dom gjorde mig bara besviken genom att plocka pengarna från kontot och sen fick jag inte någon vara även om de lovat 1-3 dagar..ringde till dom och fick tillsvar att jag kunde få vänta i veckor på att få telefonen..och ändå stod det att dom hade den i lager=/..

men men,jag fick min telefon tillslut=)



Min yngsta prinsessa blir 2 år på måndag och min stora prinsessa blir 4 år den 22 maj=) så mina barn börjar bli stora flickor nu..=)

2009-01-31 @ 14:30:55
URL: http://lillbumbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback