Torsdag!

I morse var det segt, jag var så trött så trött. Halva dagen gick och jag orkade inte ens resa mig ur soffan. Bettan ringde och frågade om jag inte skulle komma ner till stan och om jag kunde ta med mig en Alvedon. Jag masade mig upp ur soffan och satt Sigge i vagnen och knatade ner på stan. Gick och träffade Bettan på hennes jobb och fick mig en stor mugg med kaffe. Efter promenaden, kaffet och en massa surr så kände jag mig betydligt piggare än innan. Träffade Malin och Nova för lite snabb-shopping. Handlade ett par stövelskor och en tröja. Knatade hem, Mamma kom bort och nya gardiner sattes upp i köket. Det blev fint. Hon gjorde ordning en god middag till mig och Micke, proppmätta så åkte vi ut till Kovland och hälsade på Malin, Nova och Thomas. Dom har målat om huset, superfint blev det.

Någon kanske reagerar på att jag skrev att jag "satt Sigge i vagnen". Jag har kommit underfund med att han vill sitta så att han ser, och så fort han får sitta så blir han en supernöjd kille. Så det är bara att bulla upp med filtar och låta lillchefen sitta. Fast måste erkänna att det ser lite lustigt ut med att ha en två månaders bäbis sittande. Jag som hade hoppats på att få använda liggdelen länge, men det verkar kört.

Ne nu ska jag ta och hoppa i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback