Stockholm

Nu åker vi till Stockholm, kommer hem om ett par dagar.

Kommentarer
Postat av: Gammel Moster Britten

Hoppas ni får en trevlig resa och ett skönt besök i storstaden. (Du Micke jag gnällde inte på dig, jag vet hur livet är. Men ni ska vara rädda om varandra.)



Sköt om er och ha kul./ Britt

2009-08-03 @ 13:11:16
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en trevlig resa och ett skönt besök i storstaden. (Du Micke jag gnällde inte på dig, jag vet hur livet är. Men ni ska vara rädda om varandra.)



Sköt om er och ha kul./ Britt

2009-08-03 @ 13:12:21
Postat av: -c-

Ja visst är det märkligt? Då B ska hämta och lämna posten (som jag gör på max 1h med resväg inräknat) så tar det minst en halv dag.. Hua! Med irritation kan -jag- ta det men det är synd om barnen, särskillt ju äldre de blir.



Visst drar ni till Furuvik nu i helgen? =)

2009-08-08 @ 09:48:14
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback