Söndag!

I morse rinde C och frågade om jag ville hänga med på Gangstarparty. Det var mitt första gangstarparty, massa fina barnkläder. Hade Sigge varit ett år äldre så hade jag förmodligen handlat ihjäl mig. I dag handlade jag ett par braller och ett hemligt plagg, alltså ett plagg som jag har köpt men inte vet vad det är. Det var skönt att göra något annat en gång. Händer inte allt för ofta kan jag lova.

Nu sitter jag bara hemma, försöker få Sigge att sova. Ensamt och tråkig har jag det. Jag har tänt ljus och på tv:n går någon dålig dramakomedi. I morgon är det vardag igen, ska bli ganska skönt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det gör ju verkligen de. Hehe... =P Är allt bra med er och lillgubben då?

2009-08-17 @ 10:43:12
URL: http://elinenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback