Onsdag!


Dagen har varit lååång, den verkar aldrig ta slut. Jag skulle vilja gå och sova för natten nu, men det går icke för sig.

Jag har varit på stan, som vanligt. Jag var på OK och hämtade ut förstoringar på Sigge, STOOORA förstoringar, för stora. Så om någon skulle vilja ha en så får man hojta till. Skulle hämta ut ett paket från H&M, har beställt kläder till brudarna. Men smarta jag råkade radera sms:et, så det blev inge av de. Jag var in på Polarn och pyret och köpte en mössa till Sigge, jag som jobbat på dagis vet att det är POP som gäller när det gäller mössor. Köpte även ett par fingervantar utan fingrar och tumme, inte det lättaste att räta ut fingrarna på en bäbis. 99:- kostar dessa småååå vantar, ja det kostar att ligga på topp. Fleese (stavas? orkar inte googla) tröja från Kapahl blev det till herrn också. Och en superfin leksak som han förhoppningsvis snart kan greppa.

Jag skulle behöva städa men jag orkar inte. Jag skulle behöva laga mat men jag orkar inte de heller.

I morgon ska jag spå mig, spännande att se hur framtiden ser ut här framöver. Jag förstår att ni vill veta, maybe mabye not kommer det en liten uppdate i morgon.

Kommentarer
Postat av: -c-

Ja, du har ju faktiskt både fakta och erfarenhet till en hel bok just nu ;) Hoppas ni har det okäj, du och Sigge! Kram på er!

2009-08-31 @ 12:04:15
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback