Jag har världens bästa vän!

och jag är så otroligt tacksam över att jag har henne. Emmelie. Hon lyssnar, hon stöttar, hon finns där, hon peppar och hon kommer med goda råd. Jag är så lycklig som har en person som alltid finns där för mig. Det har varit en jobbig tid, men jag har klarat den bra och det är tack vare henne. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst. Just nu sitter jag här och är så tacksam att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

                                                              

Kommentarer
Postat av: Moster Britten

Sådana vänner ska man vara rädd om. Dom växer inte på träd. Men du gör helt rätt genom att tala om hur mycket dom betyder för en. Du har tur Linda som har en sådan vän. Var rädd om henne./ Britt

2009-08-19 @ 11:17:29
Postat av: Moster Britten

Sådana vänner ska man vara rädd om. Dom växer inte på träd. Men du gör helt rätt genom att tala om hur mycket dom betyder för en. Du har tur Linda som har en sådan vän. Var rädd om henne./ Britt

2009-08-19 @ 11:18:44
URL: http://liteavallting.blogg.se/
Postat av: Britt

Jag är tydligen släckt med mina systrar......

2009-08-19 @ 11:19:26
Postat av: Emmelie

Åh, det värmer i mitt hjärta!! Vad fint skrivet av dig vännen. Du vet att jag finns vid din sida som vän. Och jag lyssnar mer än gärna! Det är det som vi är bra på, att finnas till för varandra.



Nästa gång är det jag som kanske behöver få prata ur mig och du som får sitta och lyssna. Nästa gång kanske det är du som får hjälpa mig med råd och tips när jag inte vet vart jag ska ta vägen.



Och det känns skönt tycker jag, skönt att veta att man har en vän som man kan lita på i alla väder!



Du är stark, glöm inte det!!:-)

KRAM!!!

2009-08-19 @ 13:36:26
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback