Furuvik.

Vi har kommit hem från Stockholm. I dag bar det av till Furuvik, vi åkte åtta i morse och kom hem för en timme sedan. En hel dag i värmen, skoj som bara den. Vi har gjort denna Furuviks-resa som en liten tradition, fast den här gången vart vi fler. Skoj. Roligt att blanda min och Mickes familj. Nu sitter M och jag och glor på Tv:n, Sigge ligger här brevid, nybadad kille. E och A äter choklad inne på deras rum, jag misstänker att det är väldigt chokladigt i deras rum nu. Är för slö får att gå in och kolla. I dag blev det en del bilder tagna, här kommer några, fast jag missade att ta på karusellerna och när vi fikade.

Brudarna är på väg in till djurparken




Vi träffade ett levande träd, som skrämde halvt ihjäl två av barnen.


Vi träffade kameler


Grisar


och getter.


Ponnyridning:


Liten tjej, stor hjälm och en fin pappa.


Glass i stora lass.


Micke vann choklad, massa choklad. Tur att det inte är min favvis.:)


Sigge brukar ju vara fokus när jag tar fram kameran, men inte den här gången. Det kan bero på att han skippade ponnyridningen, karusellerna och spaning av djuren. Han sov, åt och kikade runt. Lite skrik, lite för varmt för honom. En bild blev det iaf, inte den bästa direkt. Bättre bilder på honom får komma en annan dag.




Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ser ut som ni haft en mysig dag! :-)

2009-08-09 @ 10:52:47
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback