Fredag i dag!

Veckan har gått väldigt fort. Inget specis har vi gjort heller. Hälsat på folk, druckit kaffe.

Sigge har svårt att sova, han ligger och vifftar på med små armarna. Jag vågar knappt andas, så rädd är jag över att han ska vakna. Jag var in till tjejerna förut och förklarade att små bäbisar skriker när dom blir väldigt trötta. Men dom är coollugna och bryr sig inte alls när skrikisen våran sätter igång. Sigge tycker att tjejerna är spännande, men han protesterar efter 20 pussar.

Annars har jag varit på Selånger en sväng, skoj att kika runt. I morgon är det dop, jag är redan nu stressad över att komma iväg i tid. Så innan dopet blir det inte att åka iväg på något äventyr.

Jag har skickat iväg Micke på uppdrag att köpa godis. När barnen sover passar de vuxna på att vräka i sig godis- det är precis så det ska vara.:)



Som lillebror får man stå ut med att det ska provas halsband på en och att det ska posas (stavas?) framför kameran.


Kommentarer
Postat av: emmelie

Syskonkärlek!! SÖTT!



2009-08-14 @ 23:32:53
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback