Dåligt med uppdateringar..

Det är Mickes sista semestervecka, så det blir inte så mycket tid vid datorn.

I dag var Malin hit en sväng, vi åt Thaimatlåda-lunch och surrade.

I går var vi på läkarkontroll med Sigge, 5600 väger han ca och är 56 lång. Läkaren hittade ett blåsljud på hans hjärta. När hon berättade det så trodde jag att jag skulle smälla av. Hon var otroligt opedagogisk så det kändes väldigt jobbigt. Det kändes bättre efter att jag googlat och pratat med lite folk, det verkar vara vanligt med blåsljud. Vi ska på ultraljud här framöver för att vara på den säkra sidan.

Annars blir Sigge en nöjdare och gladare bäbis för varje dag. Han "pratar" mycket och skrattar flera flera gånger per dag. Så här söt är han då: Och ja vi har han sittandes i soffan, han blir superarg om man lägger ner honom. Jag försöker förklara för honom att han är en bäbis och att man får ligga även när man inte sover men han lyssnar inte. Han har blivit väldigt stark i nacken och ryggen, i går satt han i Mickes famn utan att ha något stöd för ryggen.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh, sötaste killen i stan! Gladskit;-)



Imorgon kör vi Sidsjön Linda (om jag får sluta tidigt dvs)



Ha en bra dag!KRAM!

2009-08-12 @ 14:53:16
URL: http://emmeliem.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Han är absolut den gulligaste killen i stan! Tänk vad tiden går fort. Jag tyckte nyss han var nyfödd och nu är han så stor. Ha en fortsatt bra dag!

2009-08-12 @ 16:17:22
URL: http://liteavallting.blogg.se/
Postat av: linda ruda

Men Oj va fint liten lillebror brudarna fått! Han är lik dig tycker jag=) Ska bli kul att se han på "riktigt" idag. Alma å Elna pratar om han sååå mycket! Å Alma är jätte stolt storasyster som har fått byta blöja =) En jätte kram från familjen i Stöde.

2009-08-14 @ 12:50:04
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken sötnos !!

2009-08-17 @ 19:13:07
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback