BVC

I dag var jag och Sigge på BVC. Föräldrargruppen har börjat, och gu så kul att se alla bäbisar och träffa andra mammor. Jag träffade min barnmorska som jag hade under graviditeten, skojigt värre. Vi fick lära oss babymassage, och Sigge spanade in alla bäbisar. Josef 5 veckor blev favvisen. Vägde honom också 6060 gram och 58,5 lång.

Det var så kul att se hur glad Sigge blev av att se andra bäbisar, vi kommer hänga på öppnaförskolan så är det bara. Babysång skulle jag också vilja prova på. Men han är så liten ännu så skulle vilja ha med någon. C och lilla A är ni sugen på att hänga med och sjunga? Visst börjar O dagis snart?

Kommentarer
Postat av: -c-

Japp, O börjar dagis på måndag igen.. Jag och A hänger gärna på sång =) Hör av dig om tider och dagar bara.

2009-08-25 @ 11:46:04
URL: http://-c-.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback