Tråkigt...

Tråkig dag.. Jag hatar att bara sitta hemma och att inte ha något planerat. Jag har tjatat hela dagen på M, jag vill hitta på något, han vill spela tv-spel. Det känns som att man sitter och väntar på att dagen ska gå bara. Jag hatar verkligen sånna här dagar, all energi ta slut och humöret åker i botten.

Det är hyffsat väder, jag skulle kunna tänka mig grilla och umgås, kanske spela nått spel. Folk är ledig i morgon så förmodligen är det utgång eller spritdrickande som gäller. Men ne det passar ju inte mig för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Gumman! Kom igen du måste uppdatera lite nu tycker jag:-) Väntar med spänd förväntan på att det ska dyka upp både text och bilder här!!

Kram!

2009-04-21 @ 10:29:45
URL: http://emmeliem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback