Sista april!


Ja i dag är det sista april. Vi ska snart ut till M´s föräldrar och grilla i deras stuga. När jag åkte hem från jobbet så såg jag många många med systempåsar i högsta högg. Jag funderade förut vad jag gjorde förra året, och kom på att jag satt hemma ensam och hade tråkigt och att jag sedan åkte till Korsta där jag festade, tror att det var den kvällen vi åkte till Söråker också? Visst lurade vi med någon också Carro? Full var jag och jag kommer inte ihåg hur kvällen slutade. Ja det känns som att det är lite skillnad nu och inte är det så konstigt, om ca 38 dagar ska jag bli mamma. :) Vem kunde anat det för 1 år sedan?

Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch va orolig man kan vara! Dum-bebis som skrämmer upp en sådär. Vi har kommit hem från FL nu och fick ligga med CTG-kurva ett tag och det såg fint ut så nu är jag och sambon lugna :) vet ju att du var upp till FL för X antal veckor sedan du med så, ja, du vet ju hur orolig man är. Hoppas allt är fint med er! :)

2009-05-03 @ 14:08:11
URL: http://annasara.net
Postat av: C

Om vi lurade med oss någon till Söråker så var det Krister. Sedan fick vi med oss min kusin tillbaka därifrån. Jag kom på att jag har varit nykter sista april 2 år i rad nu. Känner mig lite duktig. Hoppas du och Sigge har det bra :) Puss och Kram

2009-05-04 @ 02:36:24
URL: http://ladylucifera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback