Påsk

Det har varit full rulle dom senaste dagarna.

Torsdag: Barnen kom, min moster, hennes kille, min kusin och mamma kom och hälsade på. Det åts Biteline och lektes med barn.

Fredag: Klev upp tidigt åkte till Sidsjön med barnen och matade fåglarna, träffade Ms föräldrar. Barnen sov middag, jag satt på ballisen i bara linne.:) Vi åkte sedan till min mormor, där åts det en massa fika. Sedan vidare till M´s föräldrar där även hans mormor och morfar var, god middag.

Lördag: Barnen åkte hem till mamman, vi åkte och hämtade en vagga och  handlade en sväng. På eftermiddagen åkte vi till min andra moster,massa folk, massa mat, och singstar -de va trevlig.

Annars då? Jo det är bra, tror jag, hoppas jag. Sigge rör sig, i går kände vi en fot som drogs fram och tillbaka genom magen. Det är 56 dagar kvar, inte många och han kan igentligen få komma när han vill från och med nu. Jag såg en bäbis på tv i går som föddes i vecka 34, frisk och superfin. Det börjar bli riktigt tungt att vara gravid, i fredags när jag jobbade så var jag grinfärdig. Det är tokjobbigt att hjälpa barnen att klä på sig galonkläder och stövlar och allt dom behöver nu. Magen är ivägen och jag orkar inte böja mig hur mycket som helst. Magen har dock blivit lite mindre, den har sjunkit lite.

Nu ska jag hoppa in i duschen, M sover. Han väckte mig vid 7-tiden och sa "är det ett tecken på att man börjar bli gammal när man vaknar tidigt? jag vaknade vid 6". Efter 2 min somnade han och sovet fortfarande, så nä jag tror inte att det var ett tecken på att han börjar bli gammal.

Tråkigt inlägg, har inga bra bilder, eller rättare sagt så orkar jag inte leta rätt på några bilder just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback